= ПРАВИЛА =
QUEST - (від англіського - пошук пригод) вид реаліті
ігор що. Суть гри: Організатори, далі Інженери, никають Клад на
території Гри і створюють купу Завдань, виконуючи які, Учасники
одержують підказки, далі Промти (формат може бути будь-який: фото,
відео, DVD, тест, тощо). За деякі Промти Учасникам потрібно виконати
Завдання. Завдання бувають: фізичні, логічні, пошукові, флешмоб (удар
по комплексам).Перша команда шо знайде всі поникані Промти і виконає всі завдання – вважається переможцем.
На старті команди одержують перші Промти. Потім вони ідуть куди хочуть.
= Більш повний опис гри та правил =
Команда 2-5 учасників. Для того щоб грати, кожен учасник платить добровільний внесок в розмірі 15 грн.
Гра починається о 13:30 6 червня біля фонтану на центральному майдані міста. Присутність УСІХ зареєстрованих Учасників на старті гри – обов’язкова. Обмеження на пошуки кладу – 18:00 6 червня. В цей час Інжненери вилучають Клад з місця його перебування і гра припиняється. В такому випадку Клад залишається на розвиток екстремальної народної розваги Сity QUEST.
ПРИ Собі У КОМАНДЫ:
- Сковорідка - Мотузка не менше 4 метрів
- Заряжений телефон
- Ручка, блок-нот
- Ліхтар
На деяких точках (Check) можуть бути присутні Агенти. Агенти нічого не знають про всю Гру, але їм відомо щось про конкретне завдання.
Присутність ВСІЄЇ КОМАНДИ на всіх етапах ОБОВ'ЯЗКОВА.
Команда не може ділитися на 2 окремі команди, або 2 команди об'єднуватись в одну
Учасники притримуються ПРИНЦИПУ ЧЕСНОЇ ГРИ. Розуміючи під цим, не заважати і не допомагати іншим командам. Забороняється нищити статичні Промти (задумані як такі, що не знищують); творювати перешкоди іншим командам.
Учасникам заборонено під час гри користвуатися будь-яким моторизованим (такий шо жопа і ноги їдуть) та будь-яким колісним транспортом (такий коли тільки жопа їде).
Таким чином не можна користуватись НАПРИКЛАД: автівкою, таксі, гелікоптером, самокатом, велосипедом, роликами, скейтом, вантажівкою, мобедом, моторолером, і т.п. (список не повний
Як виняток (і стоьб) Можна користуватись - санями, лижами, ковзаами, бетманомобілем, човном, дерижаблем, голубим вертапльотом, кораблем капітана Немо))))
Не можна здійснювати фізичний вплив, емоційний тиск, або підкупляти, Учасників, Агентів та Інженерів.
Не можна використовувати логотип, символіку та слова Сity QUEST в жодній візуальній формі.
Правила можуть уточнюватись під час її організації. В такому випадку зареєстрованих чуваків буде додатково проінформовано. Крім того, уточнення до правил можуть здійснюватись безпосередньо перед видачею перших Промтів та протягом Гри (але такі уточнення здійснюватимуться централізовано для всіх Учасників у вигляді чергового Промту)
У разі порушень правил Учасник дискваліфікується без повернення внеску.
У разі неявки Учасника на страт він дискваліфікується без повернення внеску.
Інженери в праві відмовити в реєстрації будь-якій команді в цілому чи окремому Учаснику.
Інжненери не несуть відповідальності за зникнення Промтів, вони лише намагаються никати їх так, аби цього не сталося, та зроблять все можливе для виправлення ситуації, гарантуючи всім командам рівні права.
За все що може статися з Учасником, протягом гри організатори відповідальності не несуть. В підвердження цього перед стартом всі учасники підписуть Вейвер.
Всі Учасники відмовляються від будь-яких матеріальних чи інших претензій до Інжненерів. Неточності в мапах чи будь-яких інших Промтах не є помилками, а лише додатковими складнощами.
У разі виникнення непорозумінь між Учасникам суперечки вирішують Інженери. Рішення Інженерів є остаточним і оскарженню не підлягає.
Вікове обмеження для Учасників – 15 років. Учасники, яким ще не виповнилось 15 років, можуть брати участь в Грі в команді з повнолітніми родичами (брати, сестри, батьки), якщо ті несуть за них відповідальність.
Учасник і його команда вважається переможцями, коли один з Учасників знайшов Клад. Переможець і його команда крім кладу одержують від Інженерів відзнаку переможця - світлофор.
Призом може бути будь-що, але гарантовано частиною кладу є Бабло
Учасник,
- що має три сфітлофори за сезон набуває статус Слідопит і в подальшому здійснює добровільні внески у розмірі 75% від суми, встановленої на поточну Гру.
- що здобув шість світлофорів протягом сезону набуває статус Капітан, і в подальшому здійснює добровільні внески у розмірі 50% від суми, встановленої на поточну Гру.